Home » Generelt » Over levere – nøglen til kundetilfredshed

Over levere – nøglen til kundetilfredshed

Kundetilfredshed starter med møde eller slå de kontraktlige forpligtelser i forholdet. Der er også nogle immaterielle aktiver, der kan hjælpe dig med at levere over til en klient.
Møder
I de fleste organisationer er det let at levere ekstra værdi omkring møder, fordi statistisk, de fleste virksomheder køre møder dårligt. Fange vigtige noter under dine møder og derefter levere dine pænt maskinskrevne noter konsekvent med din klient format. Ikke alene vil det give dig at fange de vigtigste ideer og fordel af vigtige diskussioner, men det vil næsten altid blive værdsat af din kundes teammedlemmer. Send dette snarest efter mødet som muligt.
Proaktivt for at definere dagsordener og udfald for hvert møde. Hjælpe med at holde tingene på rette spor og forsøge at meningsfuldt bidrager til disse mål. Blevet meget dygtige til at kører vellykket møder.
Hvis der er handlingspunkter for andre gruppemedlemmer, der er afgørende for dine projekter succes, taktfuldt kontakt teammedlem og tilbyde din hjælp, hvis det giver mening. At holde projektet på sporet internt hjælper dig med at opnå dine mål som konsulent og du vil ses positivt som en holdspiller.
Rapporter
Levere kvalitetsrapporter under din klient engagement vil forbedre dit billede som konsulent fordi de er så synlige at de interne team-medlemmer. I mødeindkaldelsesformularen hurtigst muligt få sammen med klienten og definere parametre for rapportformat og indhold. Hver klient har anderledes behov så må ikke antage, at skabelonen ikke behøver at ændre. Oplysninger vigtigt at en klient er ikke interessant at en anden. Definere op foran hvad der virker og derefter leverer den.
Som med resten af din kommunikation, er et billede værd en tusind ord. Du eller dine medarbejdere skal blive dygtige til at producere flow diagrammer, Gantt-diagrammer, ydeevnen diagrammer og arkitektoniske diagrammer. Tegninger i din rapport, der kommunikerer en overflod af oplysninger gør det nemt at bruge.
Perfekt kunst af resumeet. For travle ledere i klient organisationen ønsker undertiden de kun en ene side Resumé. Kontroller, at det kommunikerer de centrale spørgsmål i betænkningen. Hvis de ønsker yderligere oplysninger, vil de bore ned.
Tilgængelighed
Gør det nemt at kontakte dig døgnet rundt via email, telefon eller mobiltelefon. Jo mere du er så tilgængelig som interne teammedlemmer jo mere du vil betragtes som en. Har backup planer, når du ved, du ikke vil være til rådighed. Proaktivt kontakt dine kunder at lade dem vide, om der vil være en periode de ikke vil være i stand til at få fat i dig og give dem nogle alternative muligheder.
Profit Engineering
Vores virksomhed fokuserer på fortjeneste manipuleret teknologi, det vil sige, hvordan vi maksimere Investeringsafkastet på den teknologi, vi implementere. Vi er opmærksomme på Forretningsproces, omkostningerne i forbindelse med processen og forsøge at opnå den bedste løsning muligt, der vil påvirke bundlinjen for vores klient. Og vi er også rigtig god til at kommunikere dette til klienten, så de kan forstå vores ansvarlig indsats.


Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *